Facebook

První milostné úspěchy vany

Hned po jejím vzniku se do LoveStory zamiloval celý trh s koupelnovým vybavením. Nejprve samozřejmě majitelé koupelnových studií a obchodů. „Chtěli mít vanu za každou cenu na prodejně a byli ochotni jít do rizika, že zapůsobí spíš jen jako magnet na pozornost, ale nebude se tolik prodávat. O to více byli obchodníci překvapeni, že vana nejen přivádí do prodejny zákazníky, ale generuje i vysoké obraty“ říká Vařeka.

Její úspěch se odvíjel i od povedené prezentace. Dnes už legendární fotografie koupajícího se páru ve své době zdobila nejednu výlohu. Jindřich Vařeka o jejím vzniku vypráví: „Pořizovali jsme celkem čtyři série fotografií, dohromady jsme jich už pořídili stovky, ale pořád to nebylo ono. Pár, který jsme fotili, se do té doby ai neznal a byl stále „v křeči“. Docela jsme to chápali, protože jsme je ve vodě koupali po celý den a chtěli po nich vyjádření emocí a vášně, které naopak čím dál víc ubývalo. V jednom okamžiku ale fotograf stiskl spoušť a hned jsme všichni věděli, že tato fotografie bude ta správná. Naši modelové se do sebe skutečně zahleděli a příběh vany LoveStory si začal žít svým životem“.