Facebook

Zrození legendy


Od zákazníka k výrobku
Značka RAVAK se v roce 2002 rozhodla pozměnit svůj, tehdy obvyklý, přístup k vývoji nových produktů. „Místo přímého zadání designerovi, aby vytvořil líbivý tvar, jsme se rozhodli pro opačnou cestu. Více...

 

Vana se srdcem i duší
Tak vznikla vana s příběhem – vana LoveStory. Je to příběh o lásce, bezpečí, emocích a harmonii, zkrátka o koupelně, kterou používají lidé, co se milují a rádi si vychutnávají blízkost při koupeli. "Srdce jsme zvolili jako symbol sounáležitosti, lásky, fyzického zdraví i citové naplněnosti. Více...

 

Testováno v praxi
Vývoj vany LoveStory se ubíral netradičním směrem hned od začátku. Aby přesně reagovala na potřeby a očekávání zákazníků, byla podrobena i náročnému testování. "Dnes už to zní neuvěřitelně, ale opravdu jsme si s kolegy lehali v různých polohách do makety. Více...

 

První milostné úspěchy vany
LoveStory Hned po jejím vzniku se do LoveStory zamiloval celý trh s koupelnovým vybavením. Nejprve samozřejmě majitelé koupelnových studií a obchodů. "Chtěli mít vanu za každou cenu na prodejně a byli ochotni jít do rizika, že zapůsobí spíš jen jako magnet na pozornost, ale nebude se tolik prodávat." Více...